torsdag den 13. januar 2011

Kirimaya - en udfordring!


Der var forhindringer en masse. Ivan diskuterer næste slag med sin caddy, der var meget kompetent.

Slaget gav ny udfording ...

Fantastisk flot bane - hele vejen rundt. Men svær.

Endelig en god burger uden chili!


I dag var det områdets flagskib Kirimaya Golf, der var målet. Solskin fra morgenstunden - men kun ca. 27 grader - fint golfvejr.
Desværre var der obligatorisk brug af golfbil - men der var også store afstande mellem hullerne.
Vi havde fået at vide, at det var "creme de la creme". Det var også en flot bane - men den var svær. Den åd en masse bolde, for der var rough på alle sider, og den var tættere end Samsøs! Se evt. http://www.kirimaya.com/
Til gengæld kunne caddierne udmærket engelsk - og kunne give gode råd. Min caddy var igen den sødeste - og på et tidspunkt fandt hun anledning til at rose min næse! "Big nose!" sagde hun og satte fingeren på næsetippen. "Beautiful!" tilføjede hun. Hun fik en 100 Bath i drikkepenge (20 kr.).
I dag var det Gregers, der kunne gå på vandet. Der var stort set intet, der gik galt. Mine drives var til gengæld helt ad skoven til - bogstaveligt talt!
Fornemt klubhus - med god mad - uden chili!
Desværre må vi konstatere, at god vin er hundedyr - og svær at opdrive uden for restauranterne. Kun et enkelt supermarked har det.
I eftermiddag var vi tre, der havde bestilt thaimassage - Anna Grete, søster Bente og jeg. Wonderfull lige efter en golfrunde. Igen fik jeg en sød bemærkning af pigen efter et lille klap på maven: "Big one!" sagde hun. Jeg tror, det var et kompliment!
Men hvad bliver det næste?
Hilsen fra os alle
Carsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar