lørdag den 15. januar 2011

Elefanttrekking i junglen

I dag var det jungletur på elefantryg, der stod på programmet. Det var igen som start en køretur på 20 min.'s tid - til kanten af Khao Yai nationalpark.
Det var en lille hyggetur på elefantryg, hvor vi ikke kom særligt langt ind i junglen - hvilket vi var lidt skuffede over. Men turen på elefanterne var da sjov. Karen og jeg havde fået den store elefant med en udgave af Ho Che Min som chauffør.
På et tidspunkt ville han absolut overlade "rattet" til mig - og han tog sig så af kameraet - resultatet ses herunder.
Det var absolut ikke mageligt - i hvert fald ikke til at begynde med. Jeg fik kramper i benene og måtte lade dem hænge ned i panden af den stakkels elefant. Derved mistede jeg styringen, og elefanten blev forvirret. Men vi slap godt igennem både flod og jungle.
På vejen hjem blev vi enige om at gå de sidste 4 km fra 7-eleven butikken.
Der er nogle fantastisk flotte haver og "slotte" langs ruten. Nogle af dem ejet af skandinaver.
I aften skal højskolen have afskedsfest - med fyrværkeri og hel grillstegt gris.
Vi tager ind til Pak Chong og finder en tysk restaurant, som vi har fået anbefalet.
Hilsen fra os alle - Carsten






1 kommentar:

  1. Det var nok for Karens skyld elefanten holdt sig i ro, selv om den havde en sandal i det ene øje.
    Fortsat god tur.
    Kh John

    SvarSlet